جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

افلاین ۴

 دست سرد زمونه منو کرده فراموش نمی ذاره بگیرم تو رو هر روز در آغوش  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Ye torke mire sarbazi to saf boode sarvane mige be chap chap be rast rast…. Mibine torke haminjoori vaisade mige to chera be farmanam amal nemikoni? Torke mige jenab sarvan shoma aval tasmime ghat’itoono begirid bad man anjam midam(sta 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مگه می شه یه پرنده بمونه بی آب و دونه مگه می شه که قناری توی بغض آواز بخونه اگه تو بری ز پیشم من همون قناری می شم که تو بغض و گریه هاشم میگه میخوام با تو باشم مگه میشه که ستاره توی آسمون نباشه یا گلی به خاطراتم عطر یاد تو نپاشه اگه تو بری ز پیشم من همون ستاره می شم که تو هفتا آسمونم نمی خوام بی تو بمونم مگه می شه ماهیا رو بگیریم از آب چشمه یا گلای باغ عشقو بزاریم یه عمری تشنه اگه تو بری ز پیشم من همون ماهیه می شم که بدون آب و دریا میمیرم بی کس و تنها مگه میشه گلد 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شاگردی از استادش پرسید:" عشق چست؟ " استاد در جواب گفت: " به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور. اما در هنگام عبور از گندم زار، به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای بچینی! " شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت. استاد پرسید: "چه آوردی؟ " و شاگرد با حسرت جواب داد: " هیچ! هر چه جلو میرفتم، خوشه های پر پشت تر میدیدم و به امید پیدا کردن پرپشت ترین، تا انتهای گندم زار  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mah goft:"tamame omr doret migardam!Harche noor daram be tarikie shabhat mirizam! Faghat kami nazdiktar bia!" ama... Zamin, delash be khorshid garm bud 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

متلک سال 87 :هندونه بیار قاچ کنم / لباتو بیار ماچ کنم 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تو اردبیل ترکه میمیره ، اعلامیشو میچسبونن به دیوار ، تو انتخابات اول میشه !STA 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
یک گاو نر دنبال یک گاو ماده می افته گاو ماده هی فرار می کرده دست آخر به یک کوچه می رسه که بن بست بوده برمی گرده و با حالت درماندگی می گوید آخه چی از جون من می خوایی گاو نر می گه مااااااااااااااااااااااچ 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
یه دفعه بامشاد داشته با پیچ گوشتی به ناف شکمش ور میرفته یکهو پیچ شکمش باز میشه باسنش می افته(باسن=کون)  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ق.ظ http://mtxt.blogfa.com

سلام.
با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد