جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 5

رفتم تو سی دی فروشی میپرسم قهوه تلخ رسید؟ میگه میخوای؟! پـَـ نـَـ پـَـ  خواستم ببینم سالم رسیده یا نه !!

***************************

رفتم تو سی دی فروشی میپرسم قهوه تلخ رسید؟ میگه میخوای؟! پـَـ نـَـ پـَـ  خواستم ببینم سالم رسیده یا نه !!

***************************
رفتم باغ وحش از نگهبانه میپرسم ببخشید آقا قفس شیرا کجاست ؟ میگه بازدید کننده ای ؟
پـَـ نـَـ پـَـ از اقوامشون هستم اینورا کاری داشتم گفتم سری بهشون بزنم
***************************
رفتم تو مغازه میگم آقا ریش تراش براون دارین؟ میگه برای اصلاح صورت میخواین؟!؟
پـَـ نـَـ پـَـ فصل پشم چینیه، گوسفندام به ریش تراش فیلیپس حساسیت دارن، اومدم براون بگیرم!!!
***************************
شمع های ماشینم سوخته بود,رفتم تعمیرگاه. میپرسه عوضشون کنم؟؟
پـَـ نـَـ پـَـ  فوتشون کن تا صد سال زنده باشی
***************************
از گورخر می پرسن شما خرین? میگه  پـَـ نـَـ پـَـ  عادل تو برنامه نود بردمون تو حاشیه ، حاشیه دار شدیم !!
***************************
با نامزدم بستنی می خوریم. بهش می گم خیلی دوست دارم میگه با منی؟! پـَـ نـَـ پـَـ   با بستنی ام !!
***************************
پشه نشسته رو پام داره خونمو می خوره , دستم رو بردم بالا بزنمش یهو داداشم میگه اااا می خوای بکشیش؟!  پـَـ نـَـ پـَـ خونش رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد