جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 8

WwW.IR4N.IR

به داداشم میگم برو عصای آقاجون رو بیار؛ میگه آقاجون میخواد بره مگه؟
پـَـ نـَـ پـَـ میخواد به اذن پروردگار عصا رو تبدیل به اژدها کنه
***************************

WwW.IR4N.IR

به داداشم میگم برو عصای آقاجون رو بیار؛ میگه آقاجون میخواد بره مگه؟
پـَـ نـَـ پـَـ میخواد به اذن پروردگار عصا رو تبدیل به اژدها کنه
***************************
به دوستم میگم یه ذره حجابتو درست کن ... میگیرن !
میگه کی ؟ پلیس ؟
پـَـ نـَـ پـَـ دست اندرکاران شبکه فشن تی وی
***************************
رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری‌های نر و مادتون کدومان ؟ میگه میخوای بخری ؟
پـَـ نـَـ پـَـ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه
***************************
با دوستم رفتیم بام تهران ... یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت ...
دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟
پـَـ نـَـ پـَـ می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره ...
***************************
یارو زنگ زده میگه منزل آقای طاهری؟ میگم نخیر. میگه ااااا اشتباه گرفتم؟
پـَـ نـَـ پـَـ شما درست گرفتی من اشتباه ورداشتم !
***************************
نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس راننده میگه:می خوای سوار شی؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم

***************************

رفتم به همسایه مون می گم تخم مرغ داری؟
می گه می خوای غذا درست کنی؟
پـَـ نـَـ پـَـ می خوام بخوابم روشون تا جوجه بشن بفهمم مادر بودن چه حسی داره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد