جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 11

WwW.IR4N.IR

یارو با نامزدش رفته طلافروشی حلقه بخره ... فروشنده میگه واسه نامزدی میخواین؟!
پـَـ نـَـ پـَـ سره صحنه فیلمبرداری ارباب حلقه ها بودیم، حلقه کم آوردیم، اینه که مزاحم شما شدیم

WwW.IR4N.IR

یارو با نامزدش رفته طلافروشی حلقه بخره ... فروشنده میگه واسه نامزدی میخواین؟!
پـَـ نـَـ پـَـ سره صحنه فیلمبرداری ارباب حلقه ها بودیم، حلقه کم آوردیم، اینه که مزاحم شما شدیم

***************************

میگم دیگه میخوام از ایران برم ... میگه با آژانس مهاجرتی میری؟! پـَـ نـَـ پـَـ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر

***************************

به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟
پـَـ نـَـ پـَـ یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای 50 درجه تستش کنم ...

***************************

به یارو میگم حاجی, بزن تو دنده من هول میدم روشن شه. میگه بزنم 2 ؟ پـَـ نـَـ پـَـ بزن 3 فوتبال داره!!!!

***************************

داداشم تو خونه خوابیده بود مامان از راه اومده میگه خوابه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه

***************************

رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم !

***************************

رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه... میگم پاورت سوخته کامل! میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد