جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 12

WwW.IR4N.IR


دوستم استخر بودیم پرسید:حالا اگه داشتیم غرق می شدیم این نجات غریقه واقعا میاد نجاتمون بده؟گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ می شینه تخمه می شکونه ما رو میبینه و لحظات شاد و به یاد موندنی واسه خودش رقم می زنه
***************************

WwW.IR4N.IR


دوستم استخر بودیم پرسید:حالا اگه داشتیم غرق می شدیم این نجات غریقه واقعا میاد نجاتمون بده؟گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ می شینه تخمه می شکونه ما رو میبینه و لحظات شاد و به یاد موندنی واسه خودش رقم می زنه
***************************
رفتم کتابخونه یارو مسوول کتابخونه میگه اومدی درس بخونی؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم به بچه خرخونانگا کنم انگیزه بگیرم!!
***************************
شیرین میره بیستون به فرهاد میگه این کوه و به عشق من کندی ؟ فرهاد میگه : پـَـ نـَـ پـَـ دارم تمرین عملگی میکنم واسه روزایه بی کاری و بی پولیم
***************************
بعد از ده سال درس دکتری خوندن رفیقم تو بیمارستان منو دیده میگه ااا تو دکتری؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ اسگلم روپوش سفید تنم کردم یکم خرس بازی در بیاریم تو بیمارستان نگهبانا دنبالمون کنن بخندیم.
***************************
نون گرفتم دارم میرم خونه همسایمون می گه نون وایی پخت مکنه؟!
پـَـ نـَـ پـَـ اینارو از قصابی گرفتم!!
***************************
تو صف غذای دانشگاه موندم دوستم میگه:تو هم غذا میخوایی؟!
پـَـ نـَـ پـَـ اومدم یه خسته نباشید به آشپزا بگم و برم!!

***************************
پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟
پـَـ نـَـ پـَـ میخوام حمله کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد