جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 15

WwW.IR4N.IR

به دوستم میگم : وقتشه که دیگه برات آستین بالا بزنیم، میگه یعنی زن بگیرین ؟
پـَـ نـَـ پـَـ وضو بگیریم نماز جماعت بخونیم

***************************

WwW.IR4N.IR

به دوستم میگم : وقتشه که دیگه برات آستین بالا بزنیم، میگه یعنی زن بگیرین ؟
پـَـ نـَـ پـَـ وضو بگیریم نماز جماعت بخونیم

***************************

تو میدون داشتن طرفو اعدام میکردن ... یارو خبرنگار خارجیه برگشته میگه: یعنى واقعا میخوان بکشنش !؟
پـَـ نـَـ پـَـ
برنامه نقطه جوشه تا ۱۰ دقیقه دیگه نمیره ۱۰۰ دلار بهش جایزه میدن

***************************

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کن!

***************************

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!

***************************

تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده میگه میخوای بند نافو ببری؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!

***************************

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده با کلی ذوق به بابام نشونش می دم.میگه بچته؟؟؟!! میگم پـَـ نـَـ پـَـ اینو الان از اینترنت دانلود کردم نسخه آزمایشیه واسه تست تا اصلش بیاد!!!

***************************

تو پارک پشه رو دستم نشسته به دوستم میگم نگاش کن....میگه داره نیشت میزنه؟........ پـَـ نـَـ پـَـ داره ازم آزمایش خون میگیره!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد