جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 18

WwW.IR4N.IR

زنگ می زنم به مسئولین ،میگم : آقا تو رو خدا یه فکری به حال این لوله آب بکنین ، آب همه محله رو گرفته!
میگه : چی شده؟ ترکیده؟!
پـَـ نـَـ پـَـ یاد مادر خدا بیامرزش افتاده داره زار زار گریه می کنه

WwW.IR4N.IR

زنگ می زنم به مسئولین ،میگم : آقا تو رو خدا یه فکری به حال این لوله آب بکنین ، آب همه محله رو گرفته!
میگه : چی شده؟ ترکیده؟!
پـَـ نـَـ پـَـ یاد مادر خدا بیامرزش افتاده داره زار زار گریه می کنه

***************************

بهش میگم این نشان مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانه!! میگه : احترام بذارم؟  پـَـ نـَـ پـَـ خوب نگاش کن تقلبی نباشه

***************************

داشتم می رفتم طرف ماشینم یهو دیدم افسره داره یه چیزی می نویسه!
گفتم : داری جریمه ام می کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم اسمتو پشت کارت دعوت عروسیم می نویسم.میای؟

***************************

با ماشین رفتم رو توپ پلاستیکی برادر زاده ام بوم صدا داد!بابام پرسید چی بود!؟گفتم توپ رفت زیر لاستیک!!میپرسه ترکید!!!؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ قل قلکش اومد اونم صدای قه قه اش بود که شنیدی

***************************

خمیازه کشیدم ... میگه خوابت میاد ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دهنمو باز کردم یادم نمیاد چی میخواستم بگم !

***************************

یکی از دوستام باباش پرورش شترمرغ داره. باهم رفتیم اونجا باباش میگه اومدید شترمرغ ببینید؟!
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ من گرگه تو میگ میگ هستم اونو که خوردم مغرور شدم اومدم اینجا
اینا رو هم بخورم

***************************

صبح خونه رفیقم نشسته بودیم، قرار شد یه سر بریم بازار، من قبل اون اومدمو ماشینو آوردم دم در،  اومده میگه با ماشین میریم، میگم پـَـ نـَـ پـَـ ماشینو بیدارش کردم جا نمونه از کلاسش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد