جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 2

WwW.IR4N.IR

میخوایم بریم خونه ی جدیدمون ، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟!!
میگم : پَــ نَــ پَــ راست کلیک کن، کات کنشون ، برو تو خونه جدیده پیست کن !

***************************

WwW.IR4N.IR

میخوایم بریم خونه ی جدیدمون ، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟!!
میگم : پَــ نَــ پَــ راست کلیک کن، کات کنشون ، برو تو خونه جدیده پیست کن !

***************************

رفتم سلمونی یارو میگه موهاتو کوتاه کنم؟ گفتم پَــ نَــ پَــ اومدم یه روبان به قیچیت ببندم بریم چندتا طرح عمرانی رو افتتاح کنیم

***************************

به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟

پَــ نَــ پَــ تو نگهشدار من نردبون و میچرخونم!

***************************

این گوگل پلاس اصلا هدفی هست تو ساختش ؟ پَــ نَــ پَــ تنها هدفشون این بوده که عربا جونشون دربیاد واسه تلفظش!!

***************************

گوشم بدجوری درد می کرد ، دستمو گذاشته بودم روش. دوستم میگه گوشت درد می کنه؟!! پَــ نَــ پَــ  دماغمو دایورت کردم رو گوشم، دارم " فین" می کنم !!!!

***************************

بعد از خوردن غذا تو رستوران، رفتم دوتا خلال دندون آوردم، رفیقم میگه: ایول،‌خلال دندونه؟ پَــ نَــ پَــ زمستون نزدیکه دارم هیزم جم میکنم

***************************

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان . مسئول اونجا میگه : اومدی عیادت ؟ میگم : پَــ نَــ پَــ اومدم 2 تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم

***************************

زنگ زدم فست فود غذا بیارن، طرف میگه بفرستم واستون؟ پَــ نَــ پَــ آپلود کن، لینکش رو بده دانلود میکنم

***************************

گشت امنیت جلومو گرفته میگه این تتو رو دستت؟پَــ نَــ پَــ  اینا کاغذ دیواری هایه جدیده واسه دیزاین خودم استفاده میکنم

***************************
رفتم خدمات کاریابی , میگه اومدی دنبال کار !? میگم پَــ نَــ پَــ  اومدم در راستای افزایش,شغل برای جوانان سرمایه گذاری کنم ... !!!
***************************
به دوستم میگم واسه ساعت 5 یه جوری از کلاس فرار کن باهم بزنیم بیرون. میگه تنها از کلاس فرار کنم؟ میگم پَــ نَــ پَــ  وایسا نقشه دانشگاهتو رو تنم خالکوبی کنم بعد به روش مایکل اسکافیلد میام که باهم فرار کنیم بیرون !!!!!!
***************************
تو رستوران، پیشخدمتو صدا کردم میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟ میگم پَــ نَــ پَــ  هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد