جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 21

WwW.IR4N.IR

رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده ... اومدم حسابشو برسی!
دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟! پـَـ نـَـ پـَـ ، گفتم دکتری ، یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه

WwW.IR4N.IR

رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده ... اومدم حسابشو برسی!
دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟! پـَـ نـَـ پـَـ ، گفتم دکتری ، یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه

***************************

رفتم مغازه میگم سیگار داری؟میگه میخای بکشی؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخام هولش بدم

***************************

سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه

***************************

منو داداش دوقلوم داشتیم تو خیابون راه میرفتیم طرف میاد میگه اِاااااشما دو قلویید؟
میگم : پـَـ نـَـ پـَـ من سیمکارت ایرانسلم این یکی هم جایزمه.

***************************

با دوستم دارم خداحافظی می کنم،دستمو بردم جلو،بعد یه ساعت میگه:هان منظورت اینه که با هات دست بدم؟گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ دستم خشکی زده گفتم یه تف کفٍش بندازی شاید بهتر شد!!

***************************

دور میدون ماشینم خاموش کرده یارو میپرسه خاموش کرده؟؟!!
پـَـ نـَـ پـَـ سحری نخورده روزه گرفته ، ضعف کرد از حال رفت

***************************

امروز تو تاکسی نشسته بودم همه کرایشونو حساب کردن ماله خودم رو دادم به راننده برگشته میگه یه نفری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ 2 نفریم مال خودتم به حساب من بزن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد