جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 22

WwW.IR4N.IR

پلیس می خواد ماشینو ببره پارکینگ به افسره می گم آقا تورو خدا نبر. میگه ماشینو ؟؟؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ گیتار شماعی زاده رو

WwW.IR4N.IR

پلیس می خواد ماشینو ببره پارکینگ به افسره می گم آقا تورو خدا نبر. میگه ماشینو ؟؟؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ گیتار شماعی زاده رو

***************************

یارو داره وسط خیابونو جارو میکنه رفیقم میپرسه یارو رفتگره؟ پـَـ نـَـ پـَـ هری پاتره واسه تحصیلات عالیه اومده ایران

***************************

شیفت شب رو موندم سر کار اضافه کاری همکارم اومده میگه دیشب موندی اضافه کار؟
پـَـ نـَـ پـَـ دیدم رییس شرکت تنهاست موندم نقش شهرزاد قصه گو رو براش بازی کنم خوابش ببره.

***************************

به داداشم میگم سر رات داری میای یه لیوان ابم بیار بهم میگه تشنته میگم: پـَـ نـَـ پـَـ من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم

***************************

گزارش گر صدا و سیما در حال تهیه گزارش از وضعت کار و اشتغال جوانان...
سلام شمااز وضعیت کاری جوانان راضی هستین؟؟
بله
-
خودتون کجا کار می‌کنید؟؟
 
تو گاوداری!!
 
کارگر هستین؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ گـاویم...لباس کارگر پوشیدیم میخوایم از بیمه بیکاری استفاده کنیم

***************************

رفتم واسه ثبت نام رانندگی زنه میگه واسه اموزش اومدین !؟؟!! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ پول میدم که منو سوار ماشینتون کنین بشینم رو پای راننده قان قان کنم !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد