جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 23

WwW.IR4N.IR

بچه گربه رو دیده میگه :آآآآآآخی گربست ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ گودزیلاست چون تحت تعقیبه تغییر چهره داده لو نره

***************************

WwW.IR4N.IR

بچه گربه رو دیده میگه :آآآآآآخی گربست ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ گودزیلاست چون تحت تعقیبه تغییر چهره داده لو نره

***************************

بابام صبح داشت میرفت ، پریدم دم درب پارکینگ خفتش کردم جلوی ماشینشا گرفتم ،گفت چیه ؟ پول میخوای ؟ . . پـَـ نـَـ پـَـ صبح ساعت 6 اومدم ماچت کنم بگم مواظب خودت باش ، ظهر زود بیا ناهار واست میپزم!

***************************

رفتم دکتر واسه عمل بینی میگم دکتر میخوام بینی من با بقیه بیمارات تفاوت داشته باشه و مثل اونا نشه.میگه کوچیکش کنم؟!! پـَـ نـَـ پـَـ قربون دستت اضافه ی دماغ بقیه بیماراتم بچسبون به مال من همچین که تفاوت بیشتر احساس شه!!

***************************

سرایدارمون جدید اومده آشغالا رو دادم بهش میگه اب سطل ام خالی کنم میگن پـَـ نـَـ پـَـ بده بچه ها باهاش ویتامین درست کنن بزنن تو رگ

***************************

مربیه بعدِ بازی میگفت:بچه های من امروز خوب بازی کردن...میپرسه:بازیکنارو میگه؟؟؟؟....میگم: پـَـ نـَـ پـَـ ظهری با بچه هاش تو خونه یه دس حکم زدن داره از اونا تعریف میکنه.

***************************

ده دقیقه مونده به اذان میبینم دوستم لیوان دستشه داره آب میخوره .. میگم هنوز اذان نداده ها .. روزه نبودی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ روزه بودم ، میخواستم به خدا بگم میتونم روزه بگیرم و نمیگیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد