جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 24

WwW.IR4N.IR

دارم به بابام میگم رفیقم نصاب ماهوره بود اومدن بردنش ،خواهر کوچیکم میگه مگه اینا رو میگیرن؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ مبرنش به عنوان کارآفرین برتر ازش تقدیر میکنن

WwW.IR4N.IR

دارم به بابام میگم رفیقم نصاب ماهوره بود اومدن بردنش ،خواهر کوچیکم میگه مگه اینا رو میگیرن؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ مبرنش به عنوان کارآفرین برتر ازش تقدیر میکنن

***************************

بابام بم گفت اون نوشابرو بده، گفتم میخای بخوری گفت پـَـ نـَـ پـَـ میخام بزارم رو میز میزان گازشو بسنجم

***************************

تو دیسکو دختره اومده میگه اهل رقصی ؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ اهل کاشانم روزگارم بد نیست ، تکه نانی دارم

***************************

رفتم باشگاه ثیت نام کنم میگه اومدی ثبت نام کنی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم الگوی ورزشیمو
انتخاب کنم

***************************

یارو اومده ثبت نام کنه میگم لطفا کارت ملیتونو بدین،میگه میخوای کپی بگیری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام سونوگرافیش کنم اگه نمونش خوب در اومد به تولید انبوه برسونمش

***************************

رفتیم دم در فامیلون ، خونه نبودن ، بابام می گه : برگردیم ؟ پـَـ نـَـ پـَـ برو اون آجر رو از اونجا بیار بزن تو سر من ، روحم دربیاد بره تو خونشون یه سر و گوشی آب بده بیاد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد