جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 33

WwW.IR4N.IR

تو ساندویچی سس تند زدم به غذا اشکم در اومد.. یارو ریشو بسیجی بهم گفت چیه تند بود؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ لای ساندویچ دعای کمیل دیدم یهو اشکم گرفت

***************************

من روزه نمیگیرم ، بعد سحری بیدار شدم خواهرم میگه تو هم میخوری ، پـَـ نـَـ پـَـ فرشتم اومدم از کارهای نیک شما گذارش کار بگیرم بفرستم برای خدا

***************************

یه زنبوره اومد رو گوشم نشست و گوشمو نیش زد.منم از درد بالا پایین می پریدم.دوستم گفت نیشت زد؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ هاچ زنبور عسل بود اومد در گوشم گفت مامانشو پیدا کرده.منم از خوشحالی دارم بالا و پایین می پرم.

***************************

بگذار قلم را به غزل بسپارم
شاید گره ای باز شود از کارم
پرسید مگر تو هم غزل می گویی؟
گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فقط رباعی دارم

***************************

یارو گزارشگر صدا سیما میاد جلو میگه از اینکه هفته ای دو سه روز هوای اهواز خاک میشه ناراضی هستین؟ پـَـ نـَـ پـَـ خیلی خوشحالیم فقط اگه میشه یکم تایمشو بیشتر کنید.

***************************

یارو اومده مغازه براش آی دی یاهو ساختم میگه داداش از کجا میری از سایت یاهو میری؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ سراه گوگل ماشین سوار میشی سر یاهو پیاده میشی

***************************

رفتم خدمات مسافرتی...گفتم:خانم یه بلیط میخواستم واسه تهران!!!!زنه می پرسه:می خواین برین سفر؟!؟!؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بلیط بگیرم نگهش دارم یادگاری که به نوه م نشون بدم بگم:ببین بابایی زمان ما بلیط هواپیما این شکلی بوود!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد