جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 34

WwW.IR4N.IR

دیروز تو اداره، همکارم میخواست برای پرینتر HP درایور دانلود کنه رفته بود تو سایتای متفرقه. بهش گفتم چرا نمیری تو سایت HP؟ گفت مگه HP سایت داره؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ HP یه پیج تازه تو فیسبوک زده که 40-30 تا عضو بیتشر نداره تو هم برو عضو شو کلی حال کنه.

***************************

زنگ زدم دوستم بر نداشته نیم ساعت بعد زنگ زده میگه کارم داشتی؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ زدم لذت ببرم از آهنگ پیشوازت!!

***************************

صبح کنکور جلو دانشگاه دارم گریه می کنم زنه میگه استرس داری؟می گم پـَـ نـَـ پـَـ شلوغ یود مامان بابامو گم کردم

***************************

زنگ زدم برنامه ی تلویزیونی برای شرکت در مسابقه میگه برای ثبته نام مسابقه زنگ زدید میگم پـَـ نـَـ پـَـ زنگ زدم بگم ای لاویو پی ام سی

***************************

زنگ زدم 118 میگم سلام خسته نباشی .فرودگاه امام خمینی میگه شمارش ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ قیمت دربستی از ولی عصر تا اونجا

***************************

زنگ زدم دوستم میگم میخوام برنج درست کنم باید چیکار کنم ؟ میگه برنج سفید؟ پـَـ نـَـ پـَـ برنج قرمز مایل به صورتی میخوام بفرستمش کتاب رکوردهای گینس شاید ثبتش کنن

***************************

رفتم تو فروشگاه نرم افزار میگم آقا پک گردو دارین؟
میگه نرم افزار گردو می خوای؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ خود گردو می خوام که بدم کامپیترم باهوش شه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد