جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 35

WwW.IR4N.IR

رو در اتاقم علامت « ورود ممنوع » زدم. رفیقم اومده تو، میگه اینو زدی که کسی نیاد تووو؟
پـَـ نـَـ پـَـ زدم که کسی جلو در پارک نکنه

***************************


بیرون گل خریده بودم، میرم خونه میدم به مامانم میگه گله؟؟!!
میگم:
پـَـ نـَـ پـَـ آفساید بود داور قبولش نکرد

***************************

تو خیابون کفتر رو سر دوستم طرح زد! بعد دست میکشه سرش میگه ااااااااه کفتر بود ؟
پـَـ نـَـ پـَـ پری دریایی بود بوس فرستاد!

***************************

شب خونه ی پسرخالم بودم داشتیم فیلم میدیدیم،خالم میاد تو اتاق،منو میبینه میگه:تویی؟منم گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ دزدم اومدم یه فیلم ببینم برم!

***************************

تو مراسم خواستگاری بودم که دختر خانم با سینی چایی اومد داخل ! شروع کرد به چایی دادن ! رسید به من ! سینی رو گرفت جلوم و گفت بفرمایین ! گفتم ممنون اهلش نیستم!
گفت منظرتون چاییه؟! گفتم
پـَـ نـَـ پـَـ ازدواجو میگم!

***************************

دل دردهای شدید دارم دکتر نوشته سونوگرافی رفتم یارو میگه به خاطر دل دردهات سونوگرافی اومدی؛ پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم بچه ام اگه دختره بندازمش آخه شوهرم دختر دوست نداره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد