جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 36

WwW.IR4N.IR

به دوستم می گم بلاخره اجازه داد برم. میگه بری خواستگاری؟!!!!؟؟
میگم
پـَـ نـَـ پـَـ دست شویی عمومی رو اشغال کرده بود بعد دو ساعت اومد بیرون و رفتم تو!

*************************** 


بعد از شونصد بار اومدن و رفتن میگه حالا دوسش داری؟!
میگم
پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بگیرمش سیاه بختش کنم دور هم بخندیم!

 ***************************

دم عابر بانک وایسادم طرف اومده میگه خود پردازه میگم پـَـ نـَـ پـَـ خود فروشه توبه کرده داره پولایی که تا حالا از ملت گرفته رو پس میده

*************************** 

با ماشین زدم پشت یه ماشین دیگه سر چهارراه. اومده پایین پسره میگه تو زدی به من ؟
پـَـ نـَـ پـَـ بابام بود هیبتت رو دید ترسید در رفت من مردونه پات وایسادم

*************************** 

بعداز مهمونیه خالم، مثل بدبختا همه ظرف ها رو شستم .دارم لباسامو عوض میکنم که برم.میگه داری میری خاله جون؟ پـَـ نـَـ پـَـ لباس کلفتیم خیس شده دارم عوض میکنم بیام رختاتو هم بشورم

*************************** 

از در حیات اومدم تو رفیقم از بالا پشت بوم یه سطل آب ریخته رو سرم....
نگاش می‌کنم، میگه خیس شدی میگم
پـَـ نـَـ پـَـ واتر پرووفم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد