جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 37

WwW.IR4N.IR

 

رفتم قصابی به یارو میگم بال دارید ؟میگه بال مرغ ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـبال هواپیما

***************************


رفتم دم در داد میزنم این کفشهای من کو؟ مادرم میگه میخای جایی بری؛پـَـ نـَـ پـَـکفشهایم کو ،چه کسی بود صدا زد سهراب،اسب حیوان نجیبی است ،کبوتر زیباست

***************************

کتاب اندیشه اسلامی دستم بود مثه سگ داشتم میخوندم،دوستم اومد گفت امتحان داری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـمیخوام پایه های اعتقادیم قوی بشه.

***************************

به دوستم میگم میای بریم کنسرت شهرام ؟میگه شهرام ناظری ؟پـَـ نـَـ پـَـشهرام جزایری

***************************

با ماشین دوستم داشتیم میرفتیم یهو جلومون موتوریه رفت تو باقالیا دوستم کله اش رو اورده بیرون میگه اتفاقی افتاد ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـداره تمارض میکنه برو پایین بهش کارت زرد بده

***************************  

کلاس بسکتبال بودیم وقتی تموم شد زنگ رو زدن. بغل دستیم که اولین بارش بود ازم پرسید: این زنگ برا رفتنه؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـاین زنگ نماز بود الآن فرشارم میارن پهن میکنن وایستیم برا نماز جماعت. گفت: این پـَـ نـَـ پـَـرو از فیسبوک یاد گرفتی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـحاج آقا که میاد اون یادمون میده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد