جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 39

WwW.IR4N.IR

از خواب پریدم . داداشم میگه خواب ترسناک دیدی؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خواستم خودمو غافلگیر کنم

***************************

تو مترو بودم بلندگوی داخل مترو گفت:ایستگاه امام خمینی ، مسافرینی که قصد....دارند پیاده شوند.
با خودم گفتم ایستگاه امام خمینی اینه؟
بلندگو گفت : پـَـ نـَـ پـَـ ایستگاه تجریش بود خواستیم گولتون بزنیم

***************************

طرف سوار اتوبوس شد بعد کارتو کشید و برنداشت یهو صدا اومد:دید دید دید دید و نهایتا یه سوت کشید. یارو گفت چی شدشارژ کارتم تموم شدگفتم پـَـ نـَـ پـَـ سرود ملیه دستت رو بذاز رو سینت شروع کن به خوندن

***************************

میگم لباسا رو انداختی تو وان بشوری؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام سوراخاش پیدا شه پنچریشونو بگیرم

***************************

نوشتم آموزش تایپ سریع . طرف برگشته میگه تایپ بدون دیدن؟ پـَـ نـَـ پـَـ تایپ بدون شنیدن

***************************

رفتم داروخونه به یارو میگم شامپو ویتامینه میخوام!  میگه شامپو واسه موهات دیگه؟
پـَـ نـَـ پـَـ شامپو ویتامینه واسه فرش میخوام که گل هاش سریع رشد کنن

***************************

دیشب فوتبال نیگا می کردیم, مسی گل زد. مامانم گفت: مسی بود؟!! گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ آهنی بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد