جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 40

WwW.IR4N.IR

می خوام برم مراسم شب قدر زنگ زده میگه کجایی؟! میگم دارم میرم مراسم! میگه شب قدر؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ خدا پارتی گرفته گفته فقط به کسی نگین شلوغ میشه! اون وقت ریا میشه!!

***************************

با دوستم رفتم مراسم شب احیا، مداحی شروع شد، بغلیم زد زیر گریه...! دوستم می پرسه: واسه مداحی گریه میکنه؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ دلش درد میکنه مامانشو میخواد!!!

***************************

رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش، خانومه اومده میگه میخواى فاتحه بخونى؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ کلید نیاوردم،موندم پشتِ در،منتظرم درُ باز کنه!!

***************************

میگم می خوام برم کربلا ,میگه می خوای بری واسه زیارت ؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام برم واسه عربا عربی برقصم روشون کم شه .

***************************

دکتر به مریضش میگه متاسفانه تو عکس پاتون از دو ناحیه شکسته، یارو میگه یعنی میخوایید گچ بگیریدش؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بدم بچه ها با فتوشاپ درستش کنند

***************************

رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟ میگه: واسه کفشت میخوای؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام باهاش پوستم رو استتار کنم برم سومالی ببینم واقعا قحطیه یا خالی بندیه!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد