جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 42

WwW.IR4N.IR

رفتم آرایشگاه نشستم تو نوبت میگه میخوای کوتاه کنی دیگه نه ...؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ از بیرون دیدم موهات بلند شده اومدم واست کوتاه کنم

***************************

میرم مسواک بزنم داداشم میگه میخوای مسواک بزنی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ خوابم میومد اومدم یه کم استراحت کنم

***************************

تو تراوین به همسایه میگم نیرو داری بفرستی؟ میگه واسه دفاع؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام زنشون بدم

***************************

به دوستم میگم دیشب خواب دیدم تو بازی زنمو کشتم رفتم مرحله بعد،صبح پاشدم دیدم زنم جلوم نشسته،دوستم میگه ترسیدی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ ناراحت شدم که چرا سیوش نکردم!

***************************

صدای شکستنش تا هفت تا خونه اونور تر رفته ! میپرسه شکست ؟ پـَـ نـَـ پـَـ خورده زمین، داره هوا میره ، نمیدونی تا کجا میره

***************************

اب خونمون قطع شده بود بعد 1ساعت که اومد بازش کردم یه اب زرد ازش اومد مامانم میگه زنگ لوله هاست؟؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ سازمان اب برای عذر خواهی اولش آب پرتقال میفرسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد