جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 44

WwW.IR4N.IR

زن به شوهرش گفت : تو هیچوقت منو دوست داشتی؟
مرد یه نگاهی به پنج تا بچه هاشون کرد و گفت:
پـَـ نـَـ پـَـ این کره خرا رو از تو گوگل دانلود کردیم

***************************

 

راننده کامیونه از دستمون شاکیه با کامیونش یه راست داره میاد سمت ما که زیرمون کنه فامیلمون می پرسه یعنی الان باید فرار کنیم؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ ذرت بیاریم نگاه کنیم بعدشم عین گوجه وسط خیابون بترکیم

***************************

دارم می خورم منشیمون مییکه وااااااااااااااااااای روز می خوری! پـَـ نـَـ پـَـ دارم تمرین میکنم برای افتاری عقب نمونم!

***************************

رفتیم سینما سه بعدی نشستیم عینک مخصوص رو می دن یهمون بزنیم دختربچه صندلی کناری از باباش میپرسه عینک هارو باید وقتی فیلم شروع بزنیم به چشممون؟؟
پـَـ نـَـ پـَـ دادن بعد فیلم میریم بیرون سالن بزنیم آفتاب چشممون رو نسوزونه

***************************

یارو 2 سال آلمان بوده ، بر میگرده ایران ، اتفاقاً یه آلمانی میبینه تو بازار باهاش شروع میکنه آلمانی صحبت کردن . دوستاش میگن یعنی جدی آلمانی میدونه صحبت کنه ؟ پـَـ نـَـ پـَـ این دوسال تمرین کرده زیرنویس بخونه . الان هم داره زیرنویس آلمانیه رو میخونه ، و گرنه بلد نیس که حرف بزنه

 ***************************

رفتم لپ تاپ خریدم، ویندوز روش نصب نشده بود، به یارو میگم آقا یه 7 (سون) روش نصب کن، میگه ویندوز 7 (سون)؟ پـَـ نـَـ پـَـ ماست 7 بریز روش خوب خیس بخوره، آخه من نمیتونم لپ تاپو همینجوری بخورم، سفته دندونام میشکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد