جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 45

WwW.IR4N.IR

به خانم میگم آماده شو آخر هفته بریم شمال میگه بازم با پراید؟ پـَـ نـَـ پـَـ با پرادویی که بابات سر عقد کادو داد

***************************


با 120 تا سرعت دارم میرم سمت دستشویی داداشم میگه دستشویی داری؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میگ میگ ...

***************************

به دوستم میگم امشب قراره با سیما شام بریم بیرون.میگه:سیما دوستت؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ سیمای جمهوری اسلامی ایران.

***************************

رفتم کتابفروشی ،میگم : از دکتر شریعتی چی دارین؟ می پرسه : کتاباشو میخوای؟! میگم : پـَـ نـَـ پـَـ لباس زیراشو میخوام..!!!

***************************

قضیه سهرابو شنیدید ؟ گفته اهل کاشانم . گفتن واقعاااااا؟ گفته پـَـ نـَـ پـَـ اینو گفتم کاشونیا خوشحال بشن که همشهریشونم

***************************

دوستم میگه ساعت نو خریدی ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ همونه منتها پوست انداخته !!!


لیوان از دستم افتاد وسط آشپزخونه شکست مامانم از تو اتاق میگه چی بود ظرف شکست ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ الستون و ولستون قلب منو شکستن . چه شیطونایی هستن ...

***************************

تو اتاق زایمان یه خانمی داشت وضع حمل میکرد که یهو یه صدایی در کرد پرستار پرسید دکتر گوزید؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ بچه مسلحه پناه بگیرید...!!!

***************************

زیر کتریو روشن کردم قوریو گزاشتم روش مامانم میگه می خوای چایی بخوری؟ پـَـ نـَـ پـَـ غول چراغ فحش داده می خوام بخار پزش کنم تربیت شه

***************************

دیشب جوشن کبیر گرفتم دستم اومدم تو اتاق مامانم میگه می خوای دعا بخونی؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام دو بار از روش بنویسم.

***************************

با دوستم تو ماشین بودیم بهش گفتم سوپری دیدی وایسا....میگه سوپر مارکت؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ آقای سوپر من و دیدی نگه دار میخوام ازش بپرسم چطوری خودشو میفرسته هوا.....

***************************

آگهی دادم پژو پارس فروشی مدل90 صفر کیلومتر، یارو زنگ زده میگه آقا خشکه دیگه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ صفره اما یکم نم داره بزاریش تو آفتاب خشک میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد