جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 46

WwW.IR4N.IR

دارم میرم بیرون، بابام ازم میپرسه سرکار میری؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم میرم خوش گذرونی پیش دوست دخترم

***************************

میپرسه: اومدی اینجا جمله پـَـ نـَـ پـَـ یی بخونی؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ ، اومدم اینجا سوالات شرعیمو از تو بپرسم

***************************

دارم سیگار میکشم مامور اومده میگه داری سیگار میکشی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم
علامت میدم سرخپوستای قبیله بغلی بفهمن ما اینحائیم. گفت پدر سگ اهل فیسبوکم که هستی سوار شو بریم....
گفتم کلانتری ؟ گفت
پـَـ نـَـ پـَـ بریم قبیله بغلی بگیم آوردیمت، لازم نیست دیگه شما تو زحمت بیوفتین.

***************************

بهم میگه عاشقی؟؟
پـَـ نـَـ پـَـ تو یه فیلم رمانتیک بهم نقش دادن یه ریز دارم تمرین میکنم

***************************

اومدم می بینم در ساختمون بازه بی خیال میام به اسانسو که میرسم یه مرده تو تاریکی اومده میگه آقا شما ساکنی!
پـَـ نـَـ پـَـ از شیفت شب شورای حل اختلاف اومدم مشکل زوجهای ساختمون رو برطرف کنم

***************************

دارم کتاب تاریخ مشروطه کسروی رو میخونم داداشم اومده میگه تاریخه؟پـَـ نـَـ پـَـ ریاضیه نگاه میکنه میگه در مورد ایرانه؟پـَـ نـَـ پـَـ درموردجنگ جهانی دومه ،عکس آیت بهبهانی رو دیده توش میگه آیت الله بهبهانیه؟ پـَـ نـَـ پـَـ آیت الله هیتلره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد