جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 47

WwW.IR4N.IR

میخواستم بخوابم به خواهرم گفتم لامپو خواموش کن. گفت نورش اذیت می کنه؟ گفتم: پــَ ... گفت: جرات داری بگو؟ گفتم:پتو میکشم سرم خوب. گفت آفرین بلاخره آدم شدی گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فکر کردی تا ابد الاغ می مونم

***************************

خونه دوستم تو حیاط نشسته بودیم هوا سرد شد،بهش میگم برو یه پتو بردار بیا!میگه سردته؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام 2 تایی بریم زیرش شب نماهای ساعتمُ نشونت بدم

***************************

پنجشنبه حلوا بردم در خونه همسایه، مرده اومده میگه خیراته؟ پـَـ نـَـ پـَـ واسه فروشه، دوتا بردار با یه پلاستیک هزار تومن!

***************************

تو بیابون اتیش روشن کردیم دوستم یه چوب بزرگ آورده بندازه تو آتیش میگم بشکنش میگه چوبو؟ پـَـ نـَـ پـَـ کله منو بشکن خودتو تخلیه کن ،رفاقت به درد همین چیزا میخوره

 ***************************

می خوایم بریم سفر (این چند روز عید) می گم زود باشین جم کنین بریم. زنم میگه کجا شمال ؟پـَـ نـَـ پـَـ داره رمضون تموم می شه درهای رحمت الهی بسته می شه جم کنیم بریم لای در گیر نکنیم

***************************

یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم، مامانم میگه عوضش کنم برات؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ من همینو میخورم برو یکی تازه شو واسه مگسه بیار!

نظرات 1 + ارسال نظر
nafas شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

این خوب بود بقیش جدید بود ولی بی مزه!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد