جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 49

WwW.IR4N.IR

داشتم تو ماشینم ساندویچ میخوردم ماموره اومد گفت:ماه رمضونم مگه روزه خوری میکنن؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ محرم باید روزه خوری کنم!!!!....

***************************


با مخ اومدم رو زمین بعد رفیقم میگه اخی دردت اومد ؟حرصم دراومد با اعصبانیت گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ سرمو زدم زمین ببینم ساختار کلی جمجومم قدرته اینو داره با همچین ضربه ای قدرت مقاومت داشته باشه!!!!؟

***************************

خواهرزادم امشب می گفت دایی دایی اگه این دکمه رو بزنم کامپیوتر خاموش میشه ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دریچه سد باز میشه اب میاد تو خونه مردم میگن هورا هورا

***************************

دوستم میگه امروز تو ازمایشگاه اشتباهی به جای اب مقطر حلال ریخت رو دستم دستم داغون شد،میگم الن خوبی؟چیزیت نشده که؟میگه نگران شدی؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم ببینم مردی،بیام حلواتو بخورم دهنم شیرین شه

***************************

پسر خالم با فک و فامیل خودش و نامزدش رفته محضر ! حاجیه می گه سلامتی اومدین عقد کنید؟ اونم در اومده گفته ، پـَـ نـَـ پـَـ اومدم نن جونمو برای شما صیغه کنم ، اینارم آوردم شاهد !

***************************

دوستم زده گلدونه اتاقمو شیکونده بعدش میگه: خورده شیشه ها رو میخوای جمع کنی بندازی دور؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ با تف درستش میکنم میذارم خشک شه مامانم نبینه


***************************

بهش میگم وسط هفته هوا دوباره گرم میشه,میگه کی گفته؟هواشناسی؟؟!! میگم پـَـ نـَـ پـَـ نوستراداموس تو جلد یک!

***************************

دیشب رفته بودم استخر دوستمو دیدم گفت اومدی شنا کنی؟!گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم جلسه اولیا مربیان.

***************************

دوستم اومده در اتاقمو دیده میگه: عکسو چسبوندی تنش؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ عکس اینجا بود در اتاقو چسبوندیم بهش.

***************************

رفیقم زنگ زده میگه ممد کجایی؟ میگم دارم میرم حمام!!!! میگه تنهاییی؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ زنگ زدم چندتا از بچه هام بیان تنهایی حال نمیده

***************************

با رفیقم رفتیم کلانتری میگم سر چهار راه پایینی گوشیامونو دزدیدن،میگه اومدید شکایت بنویسید؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ خواستم تشکر کنم از اینکه سر هر چهارراه یه دزد نصب کردید...

***************************

تو عکاس خونه پارک ارم نشسته بودیم،مشتری اومد میگه اینجا عکس میگیرن؟؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینجا ثبت نام م یکنیم جلو تونل وحشت عکس می ندازیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد