جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 51

WwW.IR4N.IR


داشتم آهنگ آرزومه آرزومه منصور رو می خوندم یه یارو اومد گفت: اه داری آهنگ منصور رو می خونی: گفتم پ ن پ از رفیقم که اون دور دورا وایستاده میخام عکس بگیرم، میپرسه دوربین زومه؟ منم میگم آره زومه آره زومه

***************************

رفتیم عروسی، گروه ارکستر رو دیده باز میپرسه: گروه ارکستر دارن؟ پـَـ نـَـ پـَـ اینا چندتا دلقکن واسه شاد کردن روح اون مرحوم آوردن

***************************

تو عروسی دارن سفره پهن میکنن، میگه میخوان غذا بدن؟ پـَـ نـَـ پـَـ دیدن مهمونا گشنه ن دارن اینا رو پهن میکنن تا مهمونا رو عذاب روحی بدن

***************************

با حوله اومدم بیرون، بابام میگه حموم بودی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ تو اتاق پُرو بودم، بهِم میاد!؟

***************************

خونه آتیش گرفته همه همسایه ها فهمیدن ریختن بیرون. زنگ زدم آتش نشانی مأمورا اومدن. یکیشون اومده جلو میگه آتش سوزی شده؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تولد شماست زنگ زدیم بیاین غافلگیرتون کنیم، اینا هم دود شمعه.

***************************

عکس از ماه گرفتم اومده میگه عکسه ماهه؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ خدا دیده برق نبوده واسمون چراغ قوه گذاشته!!!


***************************


دارم قضیه ختم پدر یکی از آشناها رو تعریف می کنم.همه ناراحت دارن گوش میدن.این وسط یهو مامانم خیلی جدی و با یه لحنی میگه:آخی. طفلی بچه هاش.ناراحت بودن؟ می گم:پـَـ نـَـ پـَـ همگی دست انداخته بودن دور گردن هم دسته جمعی هلهله کنان آذری می رقصیدن. (ارسال شده توسط الی)

***************************

خربزه خریدم اومدم خونه،خواهرم میگه خربزه است؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ هندونه است داره مسخره بازی در میاره

***************************

زنگ زدم به دوستم میگم یه شعر گفتم بیا بریم انجمن. میگه انجمن شعر؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ انجمن ترک اعتیاد. من می خونم شما دس بزنین

***************************

تو صف نون وایسادم بعد از یه ساعت نوبتم رسیده. نونوا می گه نون می خوای. می گم پـَـ نـَـ پـَـ از صبح ساعت هفت وایسادم تا تو بیای و بهت بگم انرژی هسته ای حق مسلم ماست

***************************

لپ تاپ رو گذاشتم رو پام دارشتم عکسای دوستمو نشونش میدم، یهو خاموش شد، دوستم گفت یعنی باطریش تموم شد؟ پـَـ نـَـ پـَـ ازون موقع تا الان گذاشته بودمش رو پام داشتم واسش لالایی میگفتم، الانم خوابش برده بچه

***************************

زنگ زدم خدمات کامپیوتری میگم میشه یه سر بیاید ببینید این کیس من چش شده ؟ میگه مگه خراب شده ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دلتنگی میکرد یه ریز بهونه شما رو میگرفت گفتم بیاین یه سر بزنین بهش !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد