جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 52

WwW.IR4N.IR

از سرما دارم یخ می کنم چسبیدم به بخاری یه کم گرم شم. آبجیم اومده میگه سردته؟
میگم: پـَـ نـَـ پـَـ دارم از گرما خفه می شم منتها چون یه کار بد کردم دارم خودمو شکنجه میدم که دیگه کار بد نکنم



***************************

دارم گریه میکنم داداشم اومده میگه گریه میکنی؟؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تو رو دیدم خوش حال شدم اینم اشکه شوقه


***************************

دیشب تو بیمارستان بالا سر پدر بزرگم بودم. یه دفعه سرم رو کشید، از دستش خون را افتاد. به همراه تخت بغلی میگم: بی زحمت یه گاز بده ! میگه: گاز استریل!! پـَـ نـَـ پـَـ یه گاز بده با یه دنده معکوس از موقعیت خطر دور شیم زودتر...

***************************

داداشم داشت آشپزی میکرد رفتم پیشش وایسادم , میگه اومدی کمکم؟ پـَـ نـَـ پـَـ خیلی دست پختت خووبه وایسادم یاد بگیرم

***************************

به دوستم میگم خودکارو بده میگه چیزی میخوای بنویسی؟  پـَـ نـَـ پـَـ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه

 ***************************

میگه دوستت چیکار میکنه؟میگم کشتی میسازه. میگه تو بندرهای جنوب؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ وسط میدون نقش جهان ساخته منتظره یه سیله که مومن ها را نجات بده

****************

رفتم دسشویی عمومی رفتم تو در رو قفل کردم. طرف میاد در رو میزنه میگه آدم هست؟؟؟
پـَـ نـَـ پـَـ سگ ولگرد جیشش گرفته اومده دستشوییشو بکنه

***************************

از دانشگاه برگشتم خونه مامانم از تو آشپزخونه داد می زنه اومدی خونه؟بهش می گم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم یه خودی نشون بدم و برم...

*************************** 

به مادرم میگم ناخن گیر کجاست؟ میگه میخوای ناخنتو بگیری؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام ویندوزشو عوض کنم !

*************************** 

میگه چی موهات زدی اینجوری شده،گفتم واکس،گفت:واکس مو؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ واکس کفش

*************************** 

داشتم چایی میخوردم . قند پرید تو گلوم . دارم خفه میشم دست پا میزنم بابم در کمال خونسردی میگه داری خفه میشی گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داشتم ورزش هوازی میکردم بلکه چربی شکمم آب شه .

*************************** 

رفتم بالای نبردبون دارم پرده رو وصل می کنم مامانم اومده می گه داری پرده رو وصل می کنی ؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم سوقط ازاد رو تمرین کنم اینم که میبینی چترنجاتمه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد