جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 53

WwW.IR4N.IR

داشتم آهنگو هی جلو عقب میکردم که تکست آهنگو بنویسم. دوستم میگه: تویی هی آهنگو جلو عقب میکنی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ خواننده رو این قسمتش خیلی تاکیید داره

***************************

داشتم راه میرفتم پام پیچ خورد افتادم. یکی اومده میگه پات پیچ خورد؟؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ خودمو انداختم زمین شما بخندین (ارسال شده ت

 ***************************

تولده دوستم بود یادم رفت رو والش تبریک بذارم ، خودمو زدم به اون راه که اِ مگه تولده تو بود ؟؟؟؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ تولده همسایمون بود خونشون جا نداشت رو واله من گرفت

***************************

مامانم میگه ۳۰ سالت شده نمی‌خوای سر و سامون بگیری،میگم یعنی‌ زن بگیرم؟
میگه پـَـ نـَـ پـَـ 12 ساعت کمه
۲۴ ساعته برو تو فیس بوک ادمین شو باعث افتخار ما و فامیل شو

 ***************************

رفیقم می خواد بره خون بده ازم می پرسه کورش ازم خیلی خون می گیرن؟ می گم پـَـ نـَـ پـَـ ازت یه ذره خون میگیرن که با خون مگس آفریقایی مقایسه کنن شاید از قبیله خودت دور افتادی

 ***************************

رفیقم هیچی پول نداشته رفته ماشین خریده بهش می گم از کسی قرض کردی ؟می گه پـَـ نـَـ پـَـ گروه خونیم O منفیه رفتم کلیم رو فروختم 15 میلیون ماشین خریدم

***************

دارم درس میخونم،داداشم اومده میگه داری درس میخونی؟ پـَـ نـَـ پـَـ از اینترنت جمله های پـَـ نـَـ پـَـ ای دانلود کردم پرینت گرفتم دارم میخونم.کارم داشتی؟ میگه: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بگم انقدر تو اینترنت ول نچرخ یکمم درس بخون یه پخی تو این جامعه بشی

***************************

سگ افتاده دنبالم داشتم فرار میکردم دوستم گفت سگ افتاده دنبالت
پـَـ نـَـ پـَـ مسابقه دوه میخوام اول شم

***************************

دارم از شرکت میام بیروون میگم خداحافظ . میگه داری میری ؟ پـَـ نـَـ پـَـ یه دفه یادم افتاد یاد خدا بندازم که حفظت کنه من هستم

*************************** 

داشتم چایی می خوردم رفیقم یه مگسا زد صاف افتاد توی چایی گفت:آخ افتاد تو چاییت؟؟!! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ خودش پرید اینتو غسل کنه...

***************************

تو جنگل داشتیم پیاده روی می کردیم یهو صدای غرش خرس اومد دوستم گفت: رضا خرس بود؟
گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ متین دو حنجره بود داشت صداشُ تو هوای آزاد چک می کرد!!!

*************************** 

رفتیم با دوستم شمال.. با ترس میگه حالا بریم تو اب شنا کنیم؟ پـَـ نـَـ پـَـ الان میگم حضرت موسی بیاد با عصا دریا رو بشکافه تو برو توش قدم بزن


************


رفته بودم باغمون، چند تا گلابی افتاده بود باغ همسایه رفتم اونارو بردارم صاحبش اومده میگه رفتی بالا درخت تکوندیش؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ درخت رو گذاشتم رو ویبره بهش زنگ زدم اینطوری شد.

***************************

به دوستم میگم وی پی ان داری؟ میگه واسه رد شدن از فیلترینگ میخوای؟
پـَـ نـَـ پـَـ واسه رد شدن از تنگه ابو غُریب میخوام. هم سنگرام منتظرن

***************************

رفته بودم از یخچال میوه بردارم، بعد از چند لحظه آژیر هوشمندش بلند شد، مامانم داد زده میگه در یخچالو باز کردی؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ آژیر قرمزه و معنی و مفهوم آن اینست که الانه که پس گردنی میخوری

***************************

با یه دسته پول رفتم بانک ،کارمند میگه میخوای بریزی به حساب ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ عاشقتم اومدم بریزم به پات

***************************

وسط تابستون رفتم به مدرسه سر بزنم.ناظممون میگه:اومدی ببینی معلمای سال دیگه تون کین؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بشینم سر کلاس درس.

***************************

میرم نونوایی تو صف نون وای میستم نفرپشتی از من می پرسه توصف وایستادی نون می خوای؟ می گم: پـَـ نـَـ پـَـ ساده بودم می خوام وایستم تو صف خاشخاشی بشم!!

نظرات 1 + ارسال نظر
fars4 پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.fars4.760.ir

96506205477بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars4.760.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد