جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 41

WwW.IR4N.IR

یه شب رفته بودم مهمونی، شام دادن، اومدم خونه بابام پرسید شام چی دادن؟گفتم زرشک پلو!!بابام گف با مرغ؟!! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ با گوشت شتر اسپانیایی!!!!

***************************

رفتم اشغال بزارم دم در همسایه می پرسه اشغاله؟گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ!!! الماس و کارت اعتباریه برای دادن وام به گربه های دم بخت و بی سرپرست

***************************

رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون،داداشم میگه یعنی مرده؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!!

***************************

میگم امروز، مهم‌ترین تکیه‌گاه زندگی‌ام را از دست دادم..میگه زنت مرد؟؟؟؟؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ پشتی صندلی کامپیوتر شکست

***************************

دوستم میبینه چیزی نمیخورم میپرسه روزه ای؟ پـَـ نـَـ پـَـ در راستای هدفمند کردن یارانه ها مصرفم رو اوردم پایین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد