جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 43

WwW.IR4N.IR

دوستم به من گفت:بخواهیم فیسبوک عضو بشیم ایمیل می خواد دیگه؟؟؟!! ‍ من گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ دو قطعه عکسو فتوکپی شناسنامه و رضایت ولی

***************************


دست اندازو ندیدم از روش یجورایی پریدیم .. مامان داد زد مگه نمی بینی دست اندازو !!!!! پـَـ نـَـ پـَـ دیدمش گفتم اینجوری هیجان نداره بپریم هوا یه ملق بزنیم ...

***************************

رفتم پارک ساعی دارم به لاک پشت ها غذا میدم ..اومده میگه چه جالب داری بهشون غذا میدی!!!! پـَـ نـَـ پـَـ دارم بهشون مکمل غذایی میدم سرعتشون زیاد بشه !!!

***************************

طرف اومده خونمونو بخره ، برگشته میگه اسکلتش آهنیه؟ پـَـ نـَـ پـَـ با تک ماکارون غنی شده خونه ساختیم

***************************

از جیگرکی داریم میایم بیرون ، دست کردم جیبم کیف پولمو در بیارم . میگه : میخوای حساب کنی؟؟؟
پـَـ نـَـ پـَـ میخوام امانت بهش بدم برام نگه داره کسی ازم نزنه...

***************************

دوستم میگه گوگل پلاس هم یه شبکه اجتماعیه ؟  میگم پـَـ نـَـ پـَـ جائیه که کارمندای گوگل عصرا اونجا پلاسن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد