جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 48

WwW.IR4N.IR

رفتم مغازه میگم آقا یه شیر بدین : میگه شیر پاکتی ؟ پـَـ نـَـ پـَـ بی زحمت یه شیر جنگلی بدین خواهرزادم خیلی شیطونه میخوایم بترسونیمش...

***************************


رفتم توی پمپ بنزین ، بنزین زدم. بعد دیدم کیف پولمو نیاوردم. ساعتمو دادم به یارو گفتم : ببخشید ، اینو بگیرید تا برم خونه و برگردم .گفت: پول نداری؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام کرنومتر بگیری با چه سرعتی از اینجا فرار میکنم !

***************************

سر کلاس معارف بودیم.وسط امتحان کتاب باز کردم. بغلیم گفت تقلب می کنی؟
گفتم
پـَـ نـَـ پـَـ رسالست می خوام نظر مرجعمو بدونم

***************************

سرکلاس کیفمو گذاشتم ردیف جلو برا دوستم جا بگیرم . دختره اومده میگه : جاگرفتی ؟ پـَـ نـَـ پـَـ نگران بودم کیفم از این پشت تخترو خوب نبینه

***************************

رفتم بانک قبضارو میدم به کارمند بانک با پول،بعد میگه میخواین پرداختشون کنی
پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بهتون نشون بدم کونتون بسوزه چقدرکم مصرف کردیم

***************************

طرف کیف پولشو گرفته دستش اومده میگه آقا کار مارو زودتر راه بنداز شیرینیتم محفوظه . میگم میخوای رشوه بدی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ پاشو برقص میخوام بهت شاباش بدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد