جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

افلاین ۱

 تنها بنایی که هر چی بیشتر بلرزه محکمتر میشه دله  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

می دونی بی نمک ترین فرد روی زمین کیه؟
تویی . . . چون عسل که نمک نداره  

----------------------------------------------------------------------------------------------------- 

اگریادت کنم دیوانه میشم ، فراموشت کنم بیگانه میشم ، اگرترکت کنم میمیرم از غم ، فراموشت کنم میپاشم از هم  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------  

 روزگارم گله مندی شده است من بگیرم تو بخندی شده است ازدلم یاد نکردی شاید،عشق هم سهمیه بندی شده است  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------   

کت و شلوار نشان از فرهنگ غربی نیست ولی کراوات غربی است؟ چرا ریش بلند زشت نیست ولی موی بلند زشت است؟چرا دیدن زن بی حجاب در تلویزیون اشکال ندارد ولی دیدن زن توریست بی حجاب در خیابان اشکال دارد؟چرا اگر دختری موتورسوار باشد زشت است ولی اگر پشت سر مرد موتورسواری بنشیند زشت نیست؟ ؟.....البته زیاد سؤال نکنید که میگن به تو چه 

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------  

دکتر شریعتی :«کلاس پنجم که بودم پسر درشت هیکلی در ته کلاس ما می نشست که برای من مظهر تمام چیزهای چندش آور بود ،آن هم به سه دلیل ؛اول آنکه کچل بود، دوم اینکه سیگار می کشید و سوم - که از همه تهوع آور بود- اینکه در آن سن و سال، زن داشت. !... چند سالی گذشت یک روز که با همسرم از خیابان می گذشتیم ،آن پسر قوی هیکل ته کلاس را دیدم در حالیکه خودم زن داشتم ،سیگار می کشیدم و کچل شده بودم  

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد