جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

جوک و اف

جوک اس ام اس توپ

اس ام اس پـَ نـَ پَـ 38

WwW.IR4N.IR

بابا بزرگم سکته زده بردیمش بیمارستان پرستاره اومده میگه بستریش میکنین ؟ پـَـ نـَـ پـَـ اوراقش می کنیم می خوایم یه نوزاد شرایطی ورداریم به جاش

***************************

رفتم ذرت مکزیکی بگیرم 15 دقیقه تو صف وایسادم نوبت من شده میگه ذرت مکزیکی می خوای ؟ پـَـ نـَـ پـَـ بلال حبشی می خوام با دسر حر بن ریاحی

***************************

رنگم پریده، چشام گود افتاده، لبام خشکیده، اومده میگه روزه ای؟ پـَـ نـَـ پـَـ گریم کردم که حراست اداره فکر کنن روزه ام بعد یواشکی برم زیر میز بخورم

***************************

دوستم پی ام داده: سلام! منم جواب دادم سلام! بعد میگه هستی؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ به مسنجرم یاد دادم مودب باشه خودش جواب سلام بده ثواب داره!!!

***************************

دارم با هیجان براش تعریف می کنم که یه سیاره کشف شده که هواش معتدله، آب هم داره برگشته میگه کجا؟ توو فضا؟ پـَـ نـَـ پـَـ َ سر ِ خیابون توو پاساژ

***************************

سوسک اومده رو شلوارم . از ترس پریدم دارم خودمو تکون می دم. دوستم میگه ترسیدی؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم باهاش بریک دنس میزنم

***************************

به بقاله می گم هزاری بهتر از این نداری؟ میگه پاره‌ س؟ پـَـ نـَـ پـَـ امام توش خوب نیفتاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد